VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)

NEWS

Pogotowie medialne

Pogotowie medialne

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (3 głosów, średnia: 5,00 maksymalna: 5)
Loading ... Loading ...

Przypadek 1: dochodzi do nieprzewidzianego zdarzenia, które sprawia, że osoba, środowisko, organizacja lub instytucja znajdują się pod gradem medialnej krytyki. Przypadek 2: można spodziewać się, że ciąg zdarzeń doprowadzi do gwałtownego nasilenia negatywnych opinii o osobie, środowisku czy instytucji. Przypadek 3: nagle ujawnia się seria nieprzychylnych wypowiedzi, które dyskredytują osobę, grupę ludzi czy ich wspólne przedsięwzięcia. Przypadek 4: można spodziewać się nieuzasadnionego minimalizowania, negowania i kwestionowania efektów działań konkretnych ludzi czy określonych grup. 

W każdej z wymienionych sytuacji można liczyć na ustanie zjawiska i tym samym stać się ich ofiarą. Można także reagować tłumacząc się lub atakując źródła niesprzyjających informacji i tym samym nakręcać spiralę fatalnych opinii. Warto jednak na każdą z tych sytuacji odpowiadać w sposób przemyślany, zachowując proporcjonalność reakcji.

Nie spodziewasz się negatywnej kampanii? Nie sądzisz, aby ktoś chciał psuć wyrobioną już reputację? Nie widzisz powodu, dla którego miałbyś spotkać się z ostrą krytyką? Uważasz, że nie ma żadnych poważnych argumentów, które mogą zaszkodzić wypracowanemu wizerunkowi? Gdy dochodzi do takiej sytuacji lub jednak dowiadujesz się, że taki atak może nastąpić, wyjście z kryzysu jest o trudniejsze, ale nie jest niemożliwe. Rzecz jasna lepiej jest takim okolicznościom zapobiegać.

Nikt nie jest lekarzem dla samego siebie, z czego wnioskować należy, iż sięgnięcie po zewnętrzne wsparcie jest jak najbardziej uzasadnione. VVENA.PL jest zatem gotowa udzielić pomocy w każdym z wymienionych na wstępie przypadków. W naszej ofercie usług, gdzie jest tzw. WRAPPING, przewidzieliśmy działanie, którego celem jest: zapobieganie wspomnianym sytuacjom, neutralizowanie ich skutków oraz wyprowadzanie ze stanu kryzysowego. Na tym polega usługa pod nazwą pogotowie medialne, które świadczymy z zachowaniem pełnej dyskrecji. Z oczywistych względów konkretne procedury i czynności uzgadniamy tylko z naszymi klientami.

Jeśli jesteś w którejkolwiek z opisanych okoliczności – napisz mejla lub zatelefonuj do nas – odpowiemy niezwłocznie.

Krzysztof Kotowicz

info@vvena.pl


reklama
ARTSTON

Jeden komentarz to wpisu “Pogotowie medialne

  1. Pingback: VVENA - Spełniaj swój pomysł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

BIZNES

reklama

REKLAMA Z WENĄ

Użytkownicy internetu doskonale wiedzą, że reklama jest odbierana jak intruz. Zmuszanie Czytelnika, by zobaczył ogłoszenie coraz częściej przynosi skutek odwrotny. Portal VVENA.PL jest miejscem ekskluzywnej reklamy. Twój produkt, Twoją usługę, Twoją ofertę pozna wielu Czytelników i jednocześnie staniesz się mecenasem kreatywności. przeczytaj więcej ↠

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne. przeczytaj więcej ↠

earning

earning / zarabianie

EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł. przeczytaj więcej ↠

networking

networking / rozpowszechnianie

NETWORKING to publikowanie poprzez sieć efektu realizacji pomysłu w sposób umożliwiający jego utrwalenie i upowszechnianie. przeczytaj więcej ↠

wrapping

wrapping / przyciąganie

WRAPPING to działania mające na celu wywołanie efektu utożsamiania się jak najszerszego kręgu osób z konkretnym pomysłem, w celu jego upowszechniania. przeczytaj więcej ↠

crowdfunding

crowdfunding / finansowanie

CROWDFUNDING to metoda realizowania pomysłu w oparciu o gromadzenie środków finansowych wielu osób w zamian za wycenioną i zwrotnie przekazywaną konkretną wartość. przeczytaj więcej ↠

replacing

replacing / zastępowanie

REPLACING to poszerzanie czasu i miejsca na działania kreatywne poprzez wspomaganie, wyręczanie i zastępowanie twórcy w okolicznościach, gdzie jego bezpośrednia obecność nie jest niezbędna.  przeczytaj więcej ↠

coaching

coaching / doskonalenie

COACHING jest utrzymywaniem lub zmienianiem sposobu realizacji pomysłu, modyfikowaniem jego efektu lub poszukiwaniem nowego konceptu. przeczytaj więcej ↠

consulting

consulting / doradztwo

CONSULTING to obiektywna analiza i wielokierunkowe doradztwo służące efektywnej realizacji pomysłu oraz jego kontynuacji. przeczytaj więcej ↠

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress