Zacząć trzeba od definicji: EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł.
Pomysł (biznes, akcja, dzieło) spełnia się, gdy znajduje odbiorców. Temu celowi służy skuteczny WRAPPING, pomocny jest NETWORKING, przydatny jest CONSULTING, nieodzowny staje się CROWDFUNDING, niezbędny bywa REPLACING, na dalszym etapie ważny jest także COUCHING. O tych wszystkich ogniwach realizacji pomysłu nie zapominamy. Pomysłodawca i ten, kto w pomysł inwestuje – chcą odnieść także sukces ekonomiczny. To jest oczywisty cel, choć niektórzy obawiają się o tym mówić wprost i otwarcie.
Jeśli jesteś autorem pomysłu – niezależnie od tego w jaki sposób finansujesz jego spełnianie – weź pod uwagę nie tylko koszty realizacji swojego konceptu, ale też możliwość zarabiania na nim. Także po to, abyś mógł z jeszcze większą swobodą podejmować kolejne inicjatywy. Przyjmij również do wiadomości, iż pomysł może stanowić przedmiot inwestycji, na której korzyść ekonomiczną mogą uzyskać inne osoby. Twój pomysł spełnisz w stopniu maksymalnym.
Jeśli dysponujesz środkami, możesz je zaangażować w interesujący pomysł. Poza osobistą satysfakcją, zarobisz na nim konkretne kwoty, bo unikalność, niezwykłość i oryginalność – jednym słowem: kreatywność, są dzisiaj w cenie. Produkty masowe i powtarzalne sprzedają się z niewielkim jednostkowo zyskiem. Natomiast to, co jest wyjątkowe i dotąd nieznane przyciąga wybrednego i wymagającego odbiorcę. To gwarantuje realny dochód i duży zysk.
Proponujemy pomysły i ich autorów, dzięki którym można dobrze i bezpiecznie zainwestować środki finansowe. Kojarzymy kreatywne osoby i zespoły z inwestorami, dzięki czemu obie strony stają się partnerami wspólnego pomysłu. To jest właśnie EARNING, usługa na polskim rynku niemal nieznana. Jest nową ofertą VVENA.PL
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej – napisz lub zadzwoń. Wspólnie ustalimy w jakiej dziedzinie chcesz inwestować lub jakiego inwestora poszukujesz. To pozwoli spełnić Twój pomysł.
Krzysztof Kotowicz
Komentarze 2