Można mieć świetny pomysł, a jego przeprowadzenie może być niezwykle potrzebnym produktem, niesamowicie oczekiwanym społecznym działaniem czy nadzwyczajnym wydarzeniem kulturalnym. Staropolskie przysłowie >> dobra rada – nie zawada << ma tu praktyczne zastosowanie.
Możesz bowiem nie dostrzegać tego, jak dynamicznie zmieniają się otoczenie, mechanizmy rynkowe, regulacje prawa i technologie informacyjne. Procesy te tworzą mozaikę, którą należy wykorzystać, aby efektywniej zrealizować swój pomysł. W przeciwnym przypadku zamienić się mogą w labirynt problemów.
W ramach oferowanej przez VVENA.PL usługi nazywanej CONSULTING proponujemy sięganie po teoretyczną wiedzę i praktyczne rozeznanie w wielu dziedzinach. Consulting przeprowadzamy tak, aby pomysł biznesowy, akcja społeczna czy dzieło sztuki – poprzez sieć – stał się dostępny wszędzie tam, gdzie będzie służył innym osobom. Realizujemy na potrzeby naszych klientów, a więc firm, organizacji, instytucji czy też środowisk lub osób zaangażowanych w życie publiczne następujące usługi:
>> Audyt:
* analizujemy strukturę organizacyjną firmy / organizacji,
* badamy kompetencje i deficyty pracowników / członków,
* analizujemy potencjały i deficyty osób pod kątem komunikacji interpersonalnej,
* weryfikujemy kanały komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej pod względem skuteczności,
* recenzujemy wizerunek zewnętrzny osoby / firmy / organizacji;
>> Tworzenie strategii relacji z otoczeniem (PR):
* diagnozujemy sytuację wyjściową,
* wykonujemy rozpoznanie otoczenia konkurencyjnego dla firmy oraz rekonesans środowiskowy dla osoby / organizacji,
* proponujemy grupy docelowe komunikacji zewnętrznej,
* monitorujemy medialny obraz osoby / firmy / organizacji,
* sugerujemy kierunki i cele rozwoju.
>> Projektowanie kampanii informacyjnych i promocyjnych:
* przygotowujemy harmonogramy i budżety kampanii informacyjnych,
* tworzymy relacje, komunikaty, wywiady, listy, apele związane z działalnością osoby / firmy / organizacji,
* opracowujemy systemy identyfikacji wizualnej (corporate identity),
* obserwujemy i korygujemy efektywność kampanii informacyjnych;
>> Zarządzanie kryzysowe w firmie / organizacji:
* identyfikujemy zagrożenia wizerunkowe,
* opracowujemy strategie przeciwdziałania skutkom zaistniałego lub prognozowanego (spodziewanego) kryzysu,
* dobieramy specyficzne narzędzia komunikacji w stanach interwencyjnych,
* piszemy (redagujemy) oświadczenia, komunikaty i sprostowania.
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej – napisz lub zatelefonuj do nas. Spotkamy się, porozmawiamy i ustalimy plan działania adekwatny do Twoich potrzeb. Zapewniamy absolutną dyskrecję.
Krzysztof Kotowicz