VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)

NEWS

CROWDFUNDING – gdzie i jak szukać wsparcia finansowego ?

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (7 głosów, średnia: 5,00 maksymalna: 5)
Loading ... Loading ...

Bez definicji ani rusz, a zatem: CROWDFUNDING to metoda realizowania pomysłu w oparciu o gromadzenie środków finansowych wielu osób w zamian za wycenioną i zwrotnie przekazywaną konkretną wartość.

WRAPPING zadziała tak, aby z pomysłem utożsamiało się wielu ludzi. NETWORKING sprawi, że pomysł będzie upowszechniany i udokumentowany. CONSULTING wyznaczy ścieżkę jego kontynuacji. REPLACING otworzy przestrzeń dla kreatywnych działań. COACHING da światło w poszukiwaniu nowego konceptu. Wszystkie wymienione działania nie staną się faktem, choćby pomysł (biznes, akcja, dzieło) był najwyższego lotu, jeśli nie ma odpowiedniego zasilenia finansowego.

Niezależnie od tego czy egzystujemy na pustyni kryzysu ekonomicznego czy żyjemy w oazie materialnego dostatku, nadmiar pieniędzy nie zdarza się zbyt często. Kreatywny człowiek zderzając się z murem braku pieniędzy, nie tylko nabije sobie guza, ale i nie dotrze do upragnionego celu. Jeśli chcesz stworzyć budżet pomysłu, najpierw trzeba ustalić jego wartość z uwzględnieniem nie tylko Twoich osobistych nakładów, ale kosztów wynikających z przepisów prawa, sposobu i obszaru oddziaływania, w którym chcesz uczynić Swój pomysł konkretnym produktem, porywającą kampanią czy urzekającym dziełem. Warto przekonać wiele, bardzo wiele, osób do niewielkiego indywidualnie udziału w sfinansowaniu Twojego pomysłu.

Warto im zaproponować coś bardzo konkretnego i wycenionego, co otrzymają od Ciebie, jeśli zainwestują Swoje pieniądze w Twój pomysł. Ten sposób, określany mianem „finansowania społecznego” nie ma nic wspólnego ze sponsoringiem czy zbiórką publiczną. To jest po prostu transakcja z osobą, która staje się dobrowolnie partnerem w spełnianiu Twojego pomysłu. To Twój inwestor – przekonaj Go do pomysłu, jaki chcesz spełnić, aby i On miał pewność, że coś konkretnego zyskuje.

Proponujemy jedną z najnowocześniejszych i jednocześnie bardzo atrakcyjnych formuł koncentrowania środków finansowych poprzez sieć. Jej zasięg oddziaływania nie ma granic w czasie i przestrzeni. Przedstawienie pomysłu w sieci jest współcześnie warunkiem koniecznym pozyskania kapitału na jego realizację. Niejako „przy okazji” można zweryfikować jak pomysł jest odbierany przez innych ludzi. To właśnie jest  CROWDFUNDING. Jest częścią oferty VVENA.PL

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej – napisz. Bardzo dokładnie i wspólnie ustalimy formułę bezpiecznego oraz skutecznego pozyskiwania środków finansowych potrzebnych do spełnienia Twojego pomysłu.

 

Krzysztof Kotowicz

info@vvena.pl


reklama
ARTSTON

4 komentarzy do wpisu “CROWDFUNDING – gdzie i jak szukać wsparcia finansowego ?

  1. Pingback: VVENA - Spełniaj swój pomysł

  2. Pingback: VVENA - Spełniaj swój pomysł

  3. Pingback: VVENA - Spełniaj swój pomysł

  4. Pingback: VVENA - Spełniaj swój pomysł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

BIZNES

reklama

REKLAMA Z WENĄ

Użytkownicy internetu doskonale wiedzą, że reklama jest odbierana jak intruz. Zmuszanie Czytelnika, by zobaczył ogłoszenie coraz częściej przynosi skutek odwrotny. Portal VVENA.PL jest miejscem ekskluzywnej reklamy. Twój produkt, Twoją usługę, Twoją ofertę pozna wielu Czytelników i jednocześnie staniesz się mecenasem kreatywności. przeczytaj więcej ↠

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne. przeczytaj więcej ↠

earning

earning / zarabianie

EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł. przeczytaj więcej ↠

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress