VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)

NEWS

WENA 2013

Kreatywność to nie abstrakcja

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (oceń jako pierwszy)
Loading ... Loading ...

To ludzie, grupy i sprzyjające im miejsca. Warto takie osoby poznać i promować. Portal VVENA.PL od dwóch miesięcy prowadzi plebiscyt WENA 2013, w którym Czytelnicy Portalu wybiorą „Osobę z WENĄ”, „Zespół z WENĄ” i „Instytucję z WENĄ”. Chcemy promować kreatywność w sferze szeroko rozumianej kultury. Plebiscyt obejmuje teren powiatów: kłodzkiego, ząbkowickiego, dzierżoniowskiego, świdnickiego i wałbrzyskiego.

I etap – do 31 grudnia 2013 r. - zgłaszanie i głosowanie na kandydatów w trzech kategoriach:

> OSOBA Z WENĄ 

> ZESPÓŁ Z WENĄ 

> INSTYTUCJA Z WENĄ 

Można zgłosić siebie samego, swój zespół lub swoją instytucję, można zarekomendować twórcę, określoną grupę osób czy też podmiot. Kandydat musi prowadzić swoją działalność objętą plebiscytem na terenie naszego regionu. Każdy zgłaszający (może nim być osoba fizyczna, osoba prawna, organizacja, grupa twórcza, instytucja) może rekomendować dowolną liczbę kandydatów w każdej kategorii. Wszyscy internauci mogą głosować i oceniać każdego kandydata oraz dodawać swoje rekomendacje.

II etap – do 31 stycznia 2014 r.  - tylko głosowanie w każdej z trzech kategorii. Każdy kandydat po skutecznym zgłoszeniu otrzymuje odrębną „zakładkę” na naszym Portalu. Internauci już od tej chwili mogą anonimowo jeden raz oddać głos na każdego kandydata w każdej z trzech kategorii. O wyniku ostatecznym decydować będzie liczba oddanych głosów, a w przypadku identyczności wyniku w danej kategorii dwóch lub więcej kandydatów, przesądzi średnia ocen (skala od 1 do 5). Gdyby oba wyniki były zbieżne – będzie przeprowadzone dodatkowe głosowanie tylko dla kandydatów, którzy uzyskali takie same wyniki.

III etap – do 28 lutego 2014 r. - podsumowanie plebiscytu, przyznanie i wręczenie tytułów w poszczególnych kategoriach plebiscytu WENA 2013.

Warunkiem skutecznego zgłoszenia kandydata jest przesłanie wyłącznie pocztą elektroniczną na adres: info@vvena.pl niżej wymienionych informacji:

> imię i nazwisko, nazwa zespołu lub instytucji  - kandydata,

> miejsce prowadzonej działalności, adres siedziby – kandydata,

> adres www, adres mejlowy, profil na dowolnym portalu społecznościowym – kandydata (ewentualnie czynne linki do informacji o kandydacie dostępne w sieci),

> wskazanie  kategorii, w której kandydat ma być klasyfikowany,

> zwięzły opis uzasadniający kandydaturę osoby, zespołu czy instytucji,

> zdjęcie, znak graficzny lub inna grafika charakteryzująca kandydata.

Zgłoszenie musi być podpisane przez osobę zgłaszającą lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu zgłaszającego. Zgłoszenie może być odrzucone lub zwrócone do korekty, jeśli brakuje jednego z wyżej wymienionych elementów, gdy treść zgłoszenia narusza przepisy prawa i gdy nie jest imiennie podpisane przez zgłaszającego. Nie jest konieczne, choć mile widziane będzie uzyskanie zgody rekomendowanego kandydata. Jeśli kandydat zgłosi organizatorowi Plebiscytu, iż nie chce w nim uczestniczyć, zgłoszenie będzie niezwłocznie anulowane. Zgłoszenia przekazywane przez osoby fizyczne i organizacje pozarządowe są nieodpłatne. Pozostałe podmioty w celu akceptacji zgłoszenia wnoszą ponadto opłatę w wysokości 100 zł za jedną rekomendację.

Plebiscyt WENA 2013 jest otwarty dla każdej osoby, każdego środowiska i każdej instytucji, jeśli ich cechą jest kreatywność. Tym bardziej zapraszamy do współpracy instytucje finansowe, przedsiębiorców, samorządy gmin i powiatów, organizacje pozarządowe oraz media lokalne. Przede wszystkim jednak liczymy na wszystkich, którzy tworzą lub są odbiorcami czyjejś twórczości. Jeśli inicjatywa sprawdzi się, będziemy ją powtarzać w kolejnych latach.


reklama
ARTSTON

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

BIZNES

reklama

REKLAMA Z WENĄ

Użytkownicy internetu doskonale wiedzą, że reklama jest odbierana jak intruz. Zmuszanie Czytelnika, by zobaczył ogłoszenie coraz częściej przynosi skutek odwrotny. Portal VVENA.PL jest miejscem ekskluzywnej reklamy. Twój produkt, Twoją usługę, Twoją ofertę pozna wielu Czytelników i jednocześnie staniesz się mecenasem kreatywności. przeczytaj więcej ↠

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne. przeczytaj więcej ↠

earning

earning / zarabianie

EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł. przeczytaj więcej ↠

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress