VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)

NEWS

Spacer ze Szczęściem pachnącym wanilią

Spacer ze „Szczęściem pachnącym wanilią”

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (oceń jako pierwszy)
Loading ... Loading ...

Za słodką okładką książki Magdaleny Witkiewicz „Szczęście pachnie wanilią”, kryje się gorzki smak prawdziwego życia. Problemów, z którymi borykamy się na co dzień. Łez, które wylewamy nad przeszłością, do której nie mamy już dostępu. Nie mniej jednak, powieść Magdaleny, stanowi również o nieuniknionym przeznaczeniu, które chociaż często stawia nas pod ścianą – buduje w tej ścianie okno lub drzwi przez które można przejść do innego wymiaru.

Tak zaczynała się recenzja książki „Szczęście pachnie wanilią” Magdaleny Witkiewicz. Napisała ją dwa lata temu Sylwia Grochala-Winnik w swoim blogu „Czas na Książki”. Tym razem zapraszamy do obejrzenia wakacyjnej videorozmowy z autorką książki.

Szczęście pachnie wanilią_01


reklama
ARTSTON

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

BIZNES

reklama

REKLAMA Z WENĄ

Użytkownicy internetu doskonale wiedzą, że reklama jest odbierana jak intruz. Zmuszanie Czytelnika, by zobaczył ogłoszenie coraz częściej przynosi skutek odwrotny. Portal VVENA.PL jest miejscem ekskluzywnej reklamy. Twój produkt, Twoją usługę, Twoją ofertę pozna wielu Czytelników i jednocześnie staniesz się mecenasem kreatywności. przeczytaj więcej ↠

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne. przeczytaj więcej ↠

earning

earning / zarabianie

EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł. przeczytaj więcej ↠

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress