>> Sekret nudzenia tkwi w chęci powiedzenia wszystkiego. << Ta sentencja powinna przyświecać każdemu, kto chce przekonać klientów do swojego produktu. Reguła ta analogicznie działa w odniesieniu do świata kultury czy idei społecznych. Komunikacji z otoczeniem nie można sprowadzać do prostych (niekiedy prostackich) chwytów z pogranicza reklamy i manipulacji.
Profesjonalne działania określane jako PUBLIC RELATIONS nie mają nic wspólnego ze słowną magią czy iluzją tła, w jakim są wypowiadane. W ofercie usług VVENA.PL nadaliśmy im nazwę INFLUENCING. Uważamy, iż public relations polega na rzetelnym rozpoznaniu potrzeb odbiorcy produktu czy dzieła. Przedsiębiorca, twórca czy lider społeczny powinni znać swoje silne i słabe strony i równie dobrze wiedzieć czego oczekują ich klienci, odbiorcy czy środowisko. Mając na względzie skuteczną komunikację zleceniodawców z ich otoczeniem – oferujemy:
>> Audyt:
* rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),
* rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),
>> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu – np. poprzez:
* kształtowanie i wzmacnianie retoryki,
* wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,
* organizację warsztatów medialnych,
* przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),
>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami – m.in. poprzez:
* analizę i dobór mediów,
* tworzenie i dystrybucję komunikatów medialnych (prasa, radio, telewizja, internet),
* organizację konferencji prasowych i briefingów,
* obsługę biura prasowego,
* tworzenie narracji (copywriting),
>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,
>> Doradztwo w zakresie wartości informacyjnej nośników komunikacji,
>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,
>> Stałe doradztwo wizerunkowe.
Jeśli zainteresowała Cię oferta VVENA.PL – zachęcamy do kontaktu z nami. Napisz, zatelefonuj – spotkamy się, aby omówić wszelkie szczegóły.
Krzysztof Kotowicz