Najpierw definicja: WRAPPING to działania mające na celu wywołanie efektu utożsamiania się jak najszerszego kręgu osób z konkretnym pomysłem, w celu jego upowszechniania.
Żaden pomysł nie ziści się, jeśli pozostanie tylko w umyśle jego inicjatora. Podejmowanie wysiłku twórczego bez przeświadczenia, że jego efekt trafi do innych ludzi, nie pobudza – raczej zniechęca. Niezależnie od tego czy mamy na myśli przedsięwzięcie biznesowe, projekt społeczny czy działania w sferze kultury, zawsze celem jest dotarcie do szerszej społeczności. Ostatecznie bowiem biznes ma przynieść dochód, inicjatywa ma otworzyć ludziom oczy na jakąś ważną sprawę, a dzieło ma zachwycić swoich odbiorców. Nie robi się sztuki dla sztuki, akcji dla własnej satysfakcji i nie inwestuje się po to, by stracić. Kreatywność polega na tym, by powstało coś z niczego i dla kogoś!
Każdy pomysł (biznes, akcja, dzieło) wymaga „opakowania”, aby produkt znalazł klienta, idea zdobyła zwolenników, a dzieło pomnażało wielbicieli. Trzeba pomysł interesująco opisać, atrakcyjnie pokazać i przekuć go w sukces. Najszybciej i najskuteczniej jest to możliwe, gdy wykorzysta się potęgę sieci. Sieci kontaktów osobistych i tych, które powstaną dzięki zasięgowi internetu. Kiedyś mówiło się, że „jak kogoś nie ma w internecie, to nie ma go w ogóle”. Dzisiaj trzeba powiedzieć więcej: w internecie są wszyscy, ale nie wszystkich widać.
Proponujemy rozwiązania, które sprawią, że pomysł (biznes, akcja, dzieło) nie tylko znajdą się w realnej i wirtualnej sieci, ale zostaną w niej dostrzeżone i docenione. To właśnie jest WRAPPING. Jest częścią oferty VVENA.PL
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej – napisz. Porozmawiamy o Twoim pomyśle i najlepszym sposobie na jego opakowanie. Zapraszam.
Krzysztof Kotowicz
Komentarze 10