Zdecydowanie tak, może nawet chwilami aż za bardzo! Żyjemy w czasach powszechnego marketingu. Żaden pomysł – nawet najlepszy – nie ziści się, jeśli pozostanie tylko w umyśle jego inicjatora.
Proponujemy dlatego WRAPPING, czyli działania mające na celu wywołanie efektu utożsamiania się jak najszerszego kręgu osób z konkretnym pomysłem. Niezależnie od tego czy mamy na myśli przedsięwzięcie biznesowe, projekt społeczny czy działania w sferze kultury, zawsze celem jest dotarcie do szerszej społeczności. Każdy biznes i wynalazek, akcja społeczna czy dzieło sztuki wymaga „opakowania”, aby produkt znalazł klienta, idea zdobyła zwolenników, a dzieło pomnażało wielbicieli. Ten cel najszybciej i najskuteczniej osiąga się z wykorzystaniem zasięgu internetu oraz sieci kontaktów osobistych.
WRAPPING – to konkretna oferta organizacji takich wydarzeń specjalnych, jak:
>> Eventy PR:
* konferencje,
* briefingi,
* seminaria,
* sympozja,
* panele dyskusyjne,
>> Eventy kryzysowe oraz pogotowie medialne,
>> Eventy produktowe:
* eventy promocyjne,
* eventy prosprzedażowe,
>> Eventy wizerunkowe,
>> Eventy firmowe:
* imprezy integracyjne,
* imprezy okolicznościowe,
* spotkania dla partnerów biznesowych,
* spotkania dla klientów,
>> Patronat medialny dla wydarzeń specjalnych, wydarzeń kulturalnych, konferencji, sympozjów,
>> Analiza preferencyjna do zastosowania „product placement”.
Chcesz poznać szczegółową ofertę VVENA.PL – napisz lub zadzwoń. Porozmawiamy o Twoim pomyśle i najlepszym sposobie na jego opakowanie.
Krzysztof Kotowicz
Komentarze 3