VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)

NEWS

Córeczka_02

Spacer z „Córeczką”

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 maksymalna: 5)
Loading ... Loading ...

Ludzie często gdybają. Co gdyby? Co byłoby gdybym…? A może lepiej byłoby gdybym zrobiła…? Ale czas, zgodnie ze swoją cechą podążania do przodu, nigdy nie złamie tej reguły. Nie cofnie się.

Nie wiemy zatem, jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy postąpili inaczej. Gdybyśmy podjęli inne decyzje, wybrali innych ludzi na swoich przyjaciół, partnerów, gdybyśmy obrali inną drogę życia. A gdyby tak… los przywrócił nam szansę na poznanie odpowiedzi na to pytanie? „Córeczka” Liliany Fabisińskiej intryguje swoją treścią od pierwszych stron. Z każdym kolejnym zdaniem Czytelnik pogrąża się w obezwładniającym rytmie, który nie pozwala odłożyć książki na bok, nie kończąc jej uprzednio.

Tak o książce Liliany Fabisińskiej „Córeczka” pisała w swoim blogu „Czas na Książki” Sylwia Grochala-Winnik. Tym razem zapraszamy do obejrzenia rozmowy blogerki z autorką tej książki.


reklama
ARTSTON

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

BIZNES

reklama

REKLAMA Z WENĄ

Użytkownicy internetu doskonale wiedzą, że reklama jest odbierana jak intruz. Zmuszanie Czytelnika, by zobaczył ogłoszenie coraz częściej przynosi skutek odwrotny. Portal VVENA.PL jest miejscem ekskluzywnej reklamy. Twój produkt, Twoją usługę, Twoją ofertę pozna wielu Czytelników i jednocześnie staniesz się mecenasem kreatywności. przeczytaj więcej ↠

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne. przeczytaj więcej ↠

earning

earning / zarabianie

EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł. przeczytaj więcej ↠

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress