VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)

NEWS

Zaczarować słowem

Zaczarować słowem

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 maksymalna: 5)
Loading ... Loading ...

Wystarczy zejść z parkowej alejki, zanurzyć się między liście łopianu i gęste krzewy jarzębin, aby spotkać Miłka, Kaladyna i Tupetkę – bohaterów książki Romka Pawlaka „Miłek z Czarnego Lasu”.

Autor pojawił się 11 kwietnia br. w czytelni dziecięcej Biblioteki Publicznej Gminy Dzierżoniów w Mościsku, aby spotkać się ze swoimi najmłodszymi czytelnikami. Posypały się pytania z każdej niemal dziedziny. „Jak wymyśla się bohaterów i tytuł?”, „Kto ilustruje książki?”, „Czy pisanie to trudne zajęcie?” – pisarz musiał się również przyznać do wieku, żony oraz dokładnie opisać swoje domowe zwierzęta.

Wszystkie osoby, które uczęszczają na zajęcia literackie Projekt Książka III, realizowane w ramach warsztatów Kreatywnej Biblioteki, otrzymały niespodziankę. Do ich rąk trafiły egzemplarze „Miłka z Czarnego Lasu” z wyjątkowymi dedykacjami. Ta piękna i ciepła opowieść o nieśmiałości i wrażliwości, o narodzinach przyjaźni i poszukiwaniu własnego miejsca w życiu otrzymała tytuł „Książki Roku 2008”, przyznany przez Polską Sekcję IBBY. Pozostali uczestnicy spotkania autorskiego także mieli szansę na zdobycie książki biorąc udział w losowaniu. Szczęście uśmiechnęło się do Nikoli Słowikowskiej – może również nabierze ochoty i odwagi do pisania własnych tekstów? Dzieci postanowiły się odwdzięczyć własną książką i przesłać autorowi pisaną przez siebie historię zaraz po zakończeniu zajęć.

Piątkowe spotkanie było też okazją do zaprezentowania najnowszej książki Romka Pawlaka „Czaruś, pies z charakterem”. Opisana historia, oparta na prawdziwych wydarzeniach, podkreśla wagę przyjaźni, dzięki której można przetrwać najtrudniejsze chwile z dala od domu i najbliższych. Zajrzyjcie do najbliższego lasu, może znajdziecie tam Miłka? A może poznacie przyjaciela, który również szuka fantastycznych przygód?

Danuta Wiśniewska

wisienkii@wp.pl


reklama
ARTSTON

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

BIZNES

reklama

REKLAMA Z WENĄ

Użytkownicy internetu doskonale wiedzą, że reklama jest odbierana jak intruz. Zmuszanie Czytelnika, by zobaczył ogłoszenie coraz częściej przynosi skutek odwrotny. Portal VVENA.PL jest miejscem ekskluzywnej reklamy. Twój produkt, Twoją usługę, Twoją ofertę pozna wielu Czytelników i jednocześnie staniesz się mecenasem kreatywności. przeczytaj więcej ↠

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne. przeczytaj więcej ↠

earning

earning / zarabianie

EARNING to racjonalne i skalkulowane działanie mające na celu uzyskanie wymiernego efektu ekonomicznego w wyniku realizacji pomysłu lub inwestycji w realizowany pomysł. przeczytaj więcej ↠

networking

networking / rozpowszechnianie

NETWORKING to publikowanie poprzez sieć efektu realizacji pomysłu w sposób umożliwiający jego utrwalenie i upowszechnianie. przeczytaj więcej ↠

wrapping

wrapping / przyciąganie

WRAPPING to działania mające na celu wywołanie efektu utożsamiania się jak najszerszego kręgu osób z konkretnym pomysłem, w celu jego upowszechniania. przeczytaj więcej ↠

crowdfunding

crowdfunding / finansowanie

CROWDFUNDING to metoda realizowania pomysłu w oparciu o gromadzenie środków finansowych wielu osób w zamian za wycenioną i zwrotnie przekazywaną konkretną wartość. przeczytaj więcej ↠

replacing

replacing / zastępowanie

REPLACING to poszerzanie czasu i miejsca na działania kreatywne poprzez wspomaganie, wyręczanie i zastępowanie twórcy w okolicznościach, gdzie jego bezpośrednia obecność nie jest niezbędna.  przeczytaj więcej ↠

coaching

coaching / doskonalenie

COACHING jest utrzymywaniem lub zmienianiem sposobu realizacji pomysłu, modyfikowaniem jego efektu lub poszukiwaniem nowego konceptu. przeczytaj więcej ↠

consulting

consulting / doradztwo

CONSULTING to obiektywna analiza i wielokierunkowe doradztwo służące efektywnej realizacji pomysłu oraz jego kontynuacji. przeczytaj więcej ↠

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress