VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)
Kocham cię Ja ciebie też nie2

„Kocham cię. Ja ciebie też nie… Serge Gainsbourg” – biografia mężczyzny…

Historia życia syna rosyjsko-żydowskich emigrantów, skandalisty, jednego z głównych prowokatorów przemian społecznych lat 60. XX wieku, autora licznych, niezmiernie popularnych utworów fascynuje i intryguje do dziś. przeczytaj więcej ↠

Ukryte światło losu2

Ukryte światło losu – „I Come to You River: Ophelia Fractured”

W spektaklu „I Come to You River: Ophelia Fractured” podejmujemy próbę ponownego opowiedzenia historii Ofelii, tym razem głosami współczesnych, młodych kobiet, które szukają odpowiedzi na pytanie o przekaz, jaki dziś płynie z badania tej postaci, tak mocno zakorzenionej w naszej kulturze. przeczytaj więcej ↠

Traktat o emocjach1

Traktat o emocjach – „Cyrano”

„Nie słuchaj rozumu, tylko krwi i ciała” – od tych słów zaczyna się traktat emocjonalny Cyrano. przeczytaj więcej ↠

Tęsknimy i kochamy1

Tęsknimy i kochamy – „Gdziekolwiek – wibracje na temat Grechuty”

Wszędzie na świecie rodzimy się i umieramy, tęsknimy i kochamy, czasem jesteśmy szczęśliwi, a potem strasznie cierpimy, płaczemy i śmiejemy się. Wszędzie na świecie, a czasem jak najdalej od ludzi. przeczytaj więcej ↠

Nirvana w nieznanej dotąd wersji2

„Nirvana” w nieznanej dotąd wersji – rock i orkiestra symfoniczna

Zespół Nirvana zakończył karierę twórczą w 1994 roku. Nigdy nie mieliśmy okazji usłyszeć, jak cudownie łączą się ich piosenki z symfonią.  przeczytaj więcej ↠

PUB Przegląd Utworów1

PUB Przegląd Utworów Big-Beatowych 2023 – gwiazdą będzie „The Postman”

Tegoroczną edycję Przeglądu Utworów Big-Beatowych uświetni swym koncertem zespół „The Postman” – jedyny oryginalny i najpopularniejszy zespół coverowy „The Beatles” w Polsce. przeczytaj więcej ↠

Śpiew wyzwala i przekazuje uczucia1

Śpiew wyzwala i przekazuje uczucia – kolędowy koncert chóru „Makrotumia”

„Głos ludzki to najbardziej naturalny i najbardziej delikatny instrument. Śpiew pozwala wyzwolić i przekazać uczucia, których w żaden inny sposób często nie potrafimy wyrazić. Natomiast wspólne śpiewanie to niesamowita, piękna płaszczyzna spotkania drugiego człowieka. Kto tego naprawdę posmakuje, zawsze będzie tęsknił do chóralnej rodziny.” przeczytaj więcej ↠

Filharmonia dowcipu1

„Filharmonia dowcipu – The BEST OF” – zero sentymentów wobec swoich osiągnięć

To nie będzie trasa wspominkowa, jesteśmy uczuleni na jubileusze, od kiedy jako dziesięcioletni chłopcy zamiast wakacji musieliśmy świętować co roku kolejne urodziny Wedla, czyli narodowosocjalistyczne święto 22 lipca. przeczytaj więcej ↠

Operowe dzieła Mozarta na wałbrzyskiej estradzie2

Operowe dzieła Mozarta na wałbrzyskiej estradzie – idealne na karnawał melomana

Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu przygotowała dla swojej publiczności coś specjalnego na karnawał.  przeczytaj więcej ↠

Zobacz wszystkie newsy ↘

BIZNES

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.

Nie można negować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów. WIĘCEJ >>>

 

W zakresie INFLUENCING / PUBLIC RELATIONS  oferujemy:

>> Audyt:

      * rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),

      * rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),

 >> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu:

        * kształtowanie i wzmacnianie retoryki,

        * wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,

        * organizację warsztatów medialnych,

        * przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),

>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami:

       * analiza i dobór mediów,

       * tworzenie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasa, radio, tv, internet,

       * organizację konferencji prasowych i briefingów,

       * obsługę biura prasowego,

       * tworzenie narracji (copywriting),

>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,

>> Doradztwo w zakresie wartości infor­ma­cyjnej nośników komunikacji,

>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,

>> Stałe doradztwo wizerunkowe.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress