VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)
Kantata filmowa Beatrice2

Kantata filmowa „Beatrice” – polska premiera superprodukcji w Filharmonii Sudeckiej

Widowisko, które swoim rozmachem może równać się z estradowymi superprodukcjami zobaczymy i usłyszymy w Filharmonii Sudeckiej im. J. Wiłkomirskiego w Wałbrzychu.  przeczytaj więcej ↠

Jest nowa płyta Zespołu Pieśni2

Jest nowa płyta Zespołu Pieśni i Tańca „Wałbrzych” – przybądź na premierę

Nagrania trwały blisko dwa lata. „Chóralnie” to tytuł najnowszej płyty Zespołu Pieśni i Tańca „Wałbrzych”.  przeczytaj więcej ↠

Jubileusz Filharmonii Sudeckiej1

Jubileusz Filharmonii Sudeckiej – otwarcie nowego sezonu

Zbliża się 45. sezon artystyczny w Filharmonii Sudeckiej im. Józefa Wiłkomirskiego w Wałbrzychu. przeczytaj więcej ↠

Skomplikowane koleje ludzkich uczuć1

Skomplikowane koleje ludzkich uczuć – „Sen nocy letniej”

Shakespeare prowadzi precyzyjnie ze sobą połączone aż cztery wątki: Tezeusza i Hipolity, dwóch par kochanków, rzemieślników ateńskich i świata Elfów, ingerującego w losy śmiertelnych. przeczytaj więcej ↠

Spotkania dyskusje rozmowy koncerty2

Spotkania, dyskusje, rozmowy, koncerty – IV Festiwal „Czas na Książki”

Jest nam niezmiernie miło zaprosić czwartą edycję Festiwalu „Czas na Książki”.  przeczytaj więcej ↠

Listy Norwida tekstowa2

„Listy Norwida” – tekstowa improwizacja i muzyczny komentarz

„Listy Norwida” to projekt stworzony na specjalne zamówienie Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego Chopin i jego Europa – jego koncepcja opiera się na muzycznej interpretacji wybranych tekstów czwartego wieszcza. Świat improwizacji występuje w nim w intrygującej relacji z wyborem tekstów Norwida, będących dla muzyków impulsem do stworzenia indywidualnego i niepowtarzalnego komentarza.  przeczytaj więcej ↠

Niestandardowi goście weselni i gospodarze1

Niestandardowi goście weselni i gospodarze – „Jezus”

„Wesele” jest niewątpliwie jedną z najbardziej płodnych artystycznie sytuacji w polskiej sztuce. Tym razem młodzi twórcy zapraszają nas do uczestnictwa w nieco zmienionej sytuacji weselnej: nie spotkamy tu pary młodej, ale dość niestandardowych gości weselnych i gospodarzy. przeczytaj więcej ↠

Podróż z małą krnąbrną1

Podróż z małą, krnąbrną i bardzo psotną – „Pchłą Szachrajką”

„Pchła Szachrajka” to kolorowe widowisko dla najmłodszych widzów, w czasie którego, dzieci odbędą wspaniałą podróż z małą, krnąbrną i bardzo psotną Pchełką. Pomysłowa scenografia przenosi widzów do kolejnych miejsc, jakie odwiedza bohaterka. przeczytaj więcej ↠

Mały Książę historia1

„Mały Książę” – historia opowiedziana w niezwykły sposób

Lubisz opowieść o Małym Księciu? Chcesz zobaczyć chwytający za serce spektakl? Przeżyj razem niezapomniane emocje podczas rodzinnego spektaklu Mały Książę! przeczytaj więcej ↠

Zobacz wszystkie newsy ↘

BIZNES

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.

Nie można negować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów. WIĘCEJ >>>

 

W zakresie INFLUENCING / PUBLIC RELATIONS  oferujemy:

>> Audyt:

      * rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),

      * rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),

 >> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu:

        * kształtowanie i wzmacnianie retoryki,

        * wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,

        * organizację warsztatów medialnych,

        * przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),

>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami:

       * analiza i dobór mediów,

       * tworzenie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasa, radio, tv, internet,

       * organizację konferencji prasowych i briefingów,

       * obsługę biura prasowego,

       * tworzenie narracji (copywriting),

>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,

>> Doradztwo w zakresie wartości infor­ma­cyjnej nośników komunikacji,

>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,

>> Stałe doradztwo wizerunkowe.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress