VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)
Z gliny stworzone1

„Z gliny stworzone” – zbiory Muzeum Ceramiki w Bolesławcu zobacz w Kłodzku

Na wystawie prezentowane są wyroby użytkowe z kamionki powstałe w wytwórniach bolesławieckich od XVI po początek XXI wieku. Kilkaset różnorodnych naczyń wytworzonych w minionych kilku wiekach daje możliwość poznania, w jaki sposób ewoluowały technologie, formy i dekoracje znanej dziś w całym świecie ceramiki z Bolesławca. przeczytaj więcej ↠

Poezja mistrzów i1

Poezja mistrzów i… – „Sztandary Niepodległości”

To będzie poetycki koncert Artura Gotza pt. „Sztandary Niepodległości”. Z tego niezwykłego spotkania z pewnością nikt nie wyjdzie obojętny. przeczytaj więcej ↠

Śmierć i dziewczyna2

„Śmierć i dziewczyna” / „Kartki z nienapisanego dziennika” – niecodzienne muzyczne zetknięcie

W programie koncertu Ãtma Quartet znalazły się dwa dzieła. Jedno z nich reprezentuje epokę nam współczesną, drugie zaś romantyzm. Łączy je to, że są utworami wybitnymi, w których głębia emocji i osobistość wypowiedzi idzie w parze z mistrzostwem warsztatu. przeczytaj więcej ↠

Objawienie polskiej sceny muzycznej1

Objawienie polskiej sceny muzycznej – „Ciche Dni Tour” Kaśki Sochackiej

Kaśka Sochacka, nazywana „Kortezem w spódnicy” to kolejne objawienie polskiej sceny muzycznej. przeczytaj więcej ↠

Mity Olimpu wobec współczesności2

„Mity Olimpu wobec współczesności” – brokat, kontrasty i… ostentacja

Krzysztof Skarbek w dowcipny, mocno ostentacyjny i sobie tylko właściwy sposób przetwarza znane nam z mitologii postaci bogów i herosów, motywy, architekturę. przeczytaj więcej ↠

Dobra muzyka na adwent1

Dobra muzyka na adwent – melodie duchowego oczekiwania

Fundacja Dobrej Muzyki ze Świdnicy zaprasza na XI Koncerty Adwentowe. przeczytaj więcej ↠

Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie się1

Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie się do najbliższej stacji kosmicznej – „Ocean”

Szanowni państwo, uprzejmie informujemy, że wszyscy członkowie waszej rodziny – Jan, Apolonia, Ania, Nela i Zosia zostali wybrani przez naczelny algorytm do odbycia wyprawy kosmicznej. przeczytaj więcej ↠

Klejnot serca2

„Klejnot serca” – usłyszymy hity epoki romantyzmu

Podczas koncertu NFM Filharmonii Wrocławskiej pod dyrekcją Gilberta Vargi usłyszymy dzieła dwóch znakomitych kompozytorów niemieckich epoki romantyzmu. Zabrzmi III Symfonia Roberta Schumanna zainspirowana wojażami kompozytora, zaś Michael Barenboim wykona jako solista jako jeden z najbardziej znanych koncertów skrzypcowych wszech czasów. przeczytaj więcej ↠

Poszukiwacze zaginionych arii

„Poszukiwacze zaginionych arii” – niecodzienny koncert operowy

Przedsmak tego wyjątkowego wydarzenia mieliśmy podczas ubiegłorocznej Gali Inauguracyjnej, kiedy to Szymon Mechliński wykonał nieznaną dotąd arię pt. „W tych dębów świętym szumie" Franciszka Mireckiego z opery „Rymund Książę Litewski". przeczytaj więcej ↠

Zobacz wszystkie newsy ↘

BIZNES

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.

Nie można negować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów. WIĘCEJ >>>

 

W zakresie INFLUENCING / PUBLIC RELATIONS  oferujemy:

>> Audyt:

      * rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),

      * rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),

 >> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu:

        * kształtowanie i wzmacnianie retoryki,

        * wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,

        * organizację warsztatów medialnych,

        * przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),

>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami:

       * analiza i dobór mediów,

       * tworzenie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasa, radio, tv, internet,

       * organizację konferencji prasowych i briefingów,

       * obsługę biura prasowego,

       * tworzenie narracji (copywriting),

>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,

>> Doradztwo w zakresie wartości infor­ma­cyjnej nośników komunikacji,

>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,

>> Stałe doradztwo wizerunkowe.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress