INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.
Nie można negować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów. WIĘCEJ >>>
W zakresie INFLUENCING / PUBLIC RELATIONS oferujemy:
>> Audyt:
* rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),
* rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),
>> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu:
* kształtowanie i wzmacnianie retoryki,
* wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,
* organizację warsztatów medialnych,
* przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),
>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami:
* analiza i dobór mediów,
* tworzenie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasa, radio, tv, internet,
* organizację konferencji prasowych i briefingów,
* obsługę biura prasowego,
* tworzenie narracji (copywriting),
>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,
>> Doradztwo w zakresie wartości informacyjnej nośników komunikacji,
>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,
>> Stałe doradztwo wizerunkowe.
Komentarze 1