Zdefiniujmy: INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.
Pomysł (biznes, akcja, dzieło) spełnia się, gdy znajduje odbiorców. Temu celowi służy skuteczny WRAPPING, pomocny jest NETWORKING, przydatny jest CONSULTING, nieodzowny staje się CROWDFUNDING, niezbędny bywa REPLACING, na dalszym etapie ważny jest także EARNING oraz COUCHING. O tych wszystkich ogniwach realizacji pomysłu nie zapominamy.
Nie można jednak zanegować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów.
Jeśli masz dobry pomysł, interesującą ideę czy przydatny produkt – znajdziemy wspólnie sposób, aby inni dowiedzieli się o tym. Otworzymy ich oczy i poruszymy myśli, aby poznali to, co masz im do zaoferowania. To jest właśnie INFLUENCING, który znany jest także pod nazwą „public relations”. Jest częścią oferty VVENA.PL
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej – napisz lub zadzwoń. Omówimy w jaki sposób inne osoby mogą poznać Ciebie i to, co im proponujesz. To pozwoli spełnić Twój pomysł.
Krzysztof Kotowicz
Komentarze 2