VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)
VV

Na czas poranka wielkanocnego i wszystkie dni, jakie po nim nastaną

Pośród izolacji, w której cierpimy z powodu braku uczuć i spotkań, doświadczając braku wielu rzeczy, po raz kolejny posłuchajmy wieści, która nas zbawia: On zmartwychwstał i żyje obok nas.

Papież Franciszek przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Muzeum Watykańskie32

Zostań w domu i zwiedzaj: Muzeum Watykańskie (3)

Podtrzymujemy wspólnie odpowiedzialności za zdrowie własne i innych osób. Nie przestajemy szukać miejsc inspirujących nas duchowo i dostarczających nam pięknych wrażeń. Pomaga nam technologia, dzięki której możemy zwiedzać niezwykle ciekawe miejsca czy ekspozycje bez wychodzenia z domu lub spojrzeć na nie przez fotogalerię. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Muzeum Watykańskie 22

Zostań w domu i zwiedzaj: Muzeum Watykańskie (2)

Trwa czas naszej wspólnej odpowiedzialności za zdrowie własne i innych osób. Szukamy za to miejsc inspirujących nas duchowo i dostarczających nam pięknych wrażeń. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Muzeum Watykańskie2

Zostań w domu i zwiedzaj: Muzeum Watykańskie (1)

Mamy czas, w którym nie wolno nikomu ryzykować zdrowia własnego i innych. Możemy dotrzeć do miejsc dających jednocześnie wiele inspiracji duchowych, jak i wrażeń estetycznych. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Teatr Stary w Bolesławcu4

Zostań w domu i zwiedzaj – Teatr Stary w Bolesławcu

Przeżywamy trudny czas. Nie warto ryzykować zdrowia własnego i innych, więc jako rozsądni ludzie zostajemy w domu. Nie oznacza to jednak, że czasu nie można spożytkować na poznawani ciekawych miejsc. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Muzeum Pana Tadeusza2

Zostań w domu i zwiedzaj – Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu

Okoliczności stały się trudne, więc żeby nie ryzykować zdrowia własnego i innych, jako rozsądni ludzie zostajemy w domu. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Muzeum Historyczne w Lubinie1

Zostań w domu i zwiedzaj: Muzeum Historyczne w Lubinie

Mamy niechcianą być może okazję, aby poznawać świat i chłonąć dzieła ludzkiej inwencji. Czasu epidemii nie musi być zmarnowany. Przestrzegajmy zasady #zostańwdomu oraz ograniczeń pozadomowej aktywności, a jednocześnie zwiedzajmy ciekawe zakątki i miejsca naszego regionu w ramach cyklu #ZwiedzajWirtualneMuzea. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Muzeum Współczesne1

Zostań w domu i zwiedzaj: Muzeum Współczesne we Wrocławiu

Mamy czas, w którym nie wolno nikomu ryzykować zdrowia własnego i innych. Zostajemy w domu i jest to okazja, aby poznawać świat. Z pomocą przychodzi technologia, oferując zwiedzanie niezwykle ciekawych miejsc lub ekspozycji bez wychodzenia z domu lub chociaż możliwość spojrzenia na nie przez fotogalerię. przeczytaj więcej ↠

Zostań w domu i zwiedzaj Sztolnie Walimskie1

Zostań w domu i zwiedzaj: Sztolnie Walimskie

Mamy czas, w którym nie wolno nikomu ryzykować zdrowia własnego i innych. Zostajemy w domu i jest to okazja, aby poznawać świat. Z pomocą przychodzi technologia, oferując zwiedzanie niezwykle ciekawych miejsc lub ekspozycji bez wychodzenia z domu lub chociaż możliwość spojrzenia na nie przez fotogalerię. przeczytaj więcej ↠

Zobacz wszystkie newsy ↘

BIZNES

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.

Nie można negować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów. WIĘCEJ >>>

 

W zakresie INFLUENCING / PUBLIC RELATIONS  oferujemy:

>> Audyt:

      * rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),

      * rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),

 >> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu:

        * kształtowanie i wzmacnianie retoryki,

        * wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,

        * organizację warsztatów medialnych,

        * przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),

>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami:

       * analiza i dobór mediów,

       * tworzenie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasa, radio, tv, internet,

       * organizację konferencji prasowych i briefingów,

       * obsługę biura prasowego,

       * tworzenie narracji (copywriting),

>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,

>> Doradztwo w zakresie wartości infor­ma­cyjnej nośników komunikacji,

>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,

>> Stałe doradztwo wizerunkowe.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress