VVENA.PL - Twoje spotkanie z kreatywnością - poznaj ofertę usług VVENA.PL

orientuj się na kreatywność

dziewczynaTristanIzoldaSpektrolitUrmuliZbrodniaOn i OnamigotanieeABIrapergalerionkumulacjanatalia_wenaCiepłowodypomnęzielonookiMEKSYK2011.2Bohemian Angel_hUpływ czasuAnioły umierają nocąmotylziarenkaLizbonaNa pograniczu jawy i snu (5)Na pograniczu jawy i snu (2)
Piosenki kreowane emocjami1

Piosenki kreowane emocjami – Patrycja Kamola

Ma za sobą ponad 200 koncertów realizując kilkanaście własnych projektów muzycznych. Patrycja Kamola brała również udział w sesji nagraniowej wielu wydawnictw muzycznych, a obecnie promuje swoją najnowszą płytę „Nadejdzie lepszy czas”. przeczytaj więcej ↠

Kto przyprowadzi najgłupszego1

Kto przyprowadzi najgłupszego – wygrywa, czyli „Kolacja dla głupca”

Grupa panów w średnim wieku z tzw. towarzystwa cyklicznie urządza sobie kolacje, na które zaprasza mniej inteligentnych, ich zdaniem, przedstawicieli naszego społeczeństwa. przeczytaj więcej ↠

Zimowe figle1

Zimowe figle – w sam raz dla małych dzieci

Prawdziwie świąteczna opowieść dla dzieci i dorosłych z wesołymi piosenkami i humorystycznymi gagami w wykonaniu wałbrzyskiego Teatru Bajka. przeczytaj więcej ↠

Delikatność heavymetalowego brzmienia2

Delikatność heavymetalowego brzmienia – metal i orkiestra

Ostre brzmienie zespołu heavymetalowego, pozornie łagodne brzmienie orkiestry smyczkowej oraz wspólna pasja, jaką jest muzyka zespołu Metallica – połączenie tych sił daje projekt niezwykły i niepowtarzalny; jedyny taki w całej Europie Środkowej. przeczytaj więcej ↠

Podróż do świata spontanicznej1

Podróż do świata spontanicznej salsy i romantycznej bossa novy

Pełech & Horna Duo udowadniają, że nie trzeba całej orkiestry, by szczelnie wypełnić salę koncertową oszałamiającym dźwiękiem. Panowie w doskonałym stylu rozprawiają się z kompozycjami największych mistrzów gitary. Dzięki niebywałej precyzji, subtelnej i wyrafinowanej grze oraz niebanalnemu podejściu do materiału muzycznego wyznaczają nowe standardy w swojej dziedzinie. przeczytaj więcej ↠

Wielkie przeboje w genialnej interpretacji1

Wielkie przeboje w genialnej interpretacji – Gregorian we Wrocławiu

Setki koncertów, mnóstwo ponadczasowych hitów i 20 lat na scenie! Uwielbiany przez publiczność chór Gregorian zaprasza na wielką jubileuszową trasę koncertową już na początku 2020 roku. przeczytaj więcej ↠

The String Trio2

„The String Trio” – kameralne granie

Zespół „The String Trio” powstał z inicjatywy trzech przyjaciół – Kazimierza Michalika (skrzypce), Jana Pasławskiego (wiolonczela) oraz Pawła Wołkowskiego (kontrabas). przeczytaj więcej ↠

Calineczka opowieść o samodzielności dzieci1

„Calineczka” – opowieść o samodzielności dzieci

„Calineczka”, to spektakl bazujący na klasycznej, andersenowskiej baśni, jednak opowiedzianej w niebanalny sposób, według autorskiego scenariusza. przeczytaj więcej ↠

To będzie Głośna Noc2

To będzie „Głośna Noc” – Betlejem w Polsce

To będzie koncert na tysiące głosów. To będzie Głośna Noc. Przeżyj ją i wyśpiewaj ją z nami. Jak co roku: gramy i pomagamy. Głośno. Coraz głośniej... Na całą Polskę! przeczytaj więcej ↠

Zobacz wszystkie newsy ↘

BIZNES

influencing

influencing / wpływanie (PR)

INFLUENCING to odpowiedzialne i uczciwe komunikowanie się ze środowiskiem w celu przekonania do tego, co uważa się za ważne.

Nie można negować konieczności komunikowania swojemu otoczeniu tego, co uważamy za ważne. Sposób, w jaki wpłyniemy na to, że inni wybiorą nasz produkt, nasze dzieło czy naszą inicjatywę, nie może polegać na manipulacji. Jeśli przekonamy ludzi do tego, co ogłaszamy, promujemy czy tego, co chcemy wraz z nimi osiągnąć, stworzymy społeczność. A to coś więcej, niż doraźne przechwycenie człowieka dla sobie wiadomych celów. WIĘCEJ >>>

 

W zakresie INFLUENCING / PUBLIC RELATIONS  oferujemy:

>> Audyt:

      * rozpoznanie (wewnątrz zleceniodawcy),

      * rekonesans (w środowisku zleceniodawcy),

 >> Kreowanie wizerunku osoby, firmy, produktu:

        * kształtowanie i wzmacnianie retoryki,

        * wdrażanie instrumentów komunikacji niewerbalnej,

        * organizację warsztatów medialnych,

        * przygotowanie do wystąpień medialnych (w tym metodą „Q&A”),

>> Media relations – systematyzowanie relacji z mediami:

       * analiza i dobór mediów,

       * tworzenie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasa, radio, tv, internet,

       * organizację konferencji prasowych i briefingów,

       * obsługę biura prasowego,

       * tworzenie narracji (copywriting),

>> Doradztwo w zakresie usług reklamowych,

>> Doradztwo w zakresie wartości infor­ma­cyjnej nośników komunikacji,

>> Optymalizację obszarów działań promocyjnych,

>> Stałe doradztwo wizerunkowe.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress